Kako odpreti PayPal račun?
Ustvarjanje PayPal računa je zelo enostaven in hiter postopek, ki od vas terja le nekaj minut časa in veljaven e-mail naslov.
PayPal ponuja dve različni opciji za odprtje računa:
- osebni
- poslovni
Da bi ustvarili PayPal račun je potrebno obiskati spletno stran PayPal in izbrati tip računa osebni (personal) ali poslovni (business). Po izbiri tipa računa je potrebno klikniti na Sign Up na vrhu strani kot na spodnji sliki. Nato izpolnite vnosna polja, ki jih od vas zahteva PayPal in sledite postopku registracije.
Pomembno: Ne pozabite vpisati točnih podatkov saj boste na vpisani e-mail naslov prejeli povezavo za potrditev in dokončanje registracije.
Ko boste odprli račun, plačevanje še ne bo omogočeno saj na računu še nimate sredstev (denarja). Za čim hitrejše plačevanje je potrebno povezati vašo kreditno kartico (Visa, MasterCard…) iz katere se bodo črpala sredstva, vendra to ni nujno. Sedaj lahko na vaš PayPal račun naložite sredstva tudi z nakazilom preko UPN plačilnega naloga. Navodila za to dobite znotraj vašega računa na desni strani.
V začetku bo vaš račun omejen na 100€ (takšna omejitev velja v času pisanja). Če želite dvigniti/odstraniti omejitev je potrebno verificirati vaš račun.
Verifikacija PayPal računa
Mnogi se sprašujejo čemu je potrebna verifikacija, saj gre v vsakem primeru za vašo kartico in vaš denar. Verifikacija PayPal računa je potrebna zaradi preprečevanja zlorab.
Primer:
V kolikor se zgodi, da vam nekdo odtuji vašo VISA kartico, bi lahko odprl PayPal račun na vaše ime in z raznimi nakupi vrednih stvari iz različnih spletnih trgovin z vašega računa pobral precej denarja. Z verifikacijo se zlorabam izognejo.
Načini verifikacije:
- po pošti s kratko kodo (kodo prepišete v PayPal obrazec za verifikacijo)
- kot plačilo v višini 1,5€ z vašega računa, kjer se v namenu plačila vidi kratka koda (kodo prepišete v PayPal obrazec za verifikacijo)
Za popolno verifikacijo sta potrebna oba načina. Način po pošti potrdi, da ste pošto prejeli na vaš naslov, plačilo 1,5€ pa potrdi, da ne gre za zlorabo vaše kartice saj bančni izpisek na katerem je prav tako kratka koda prejmete samo vi. Znesek 1,5€ vam vrnejo na vaš račun po opravljeni verifikaciji kartice.
Verifikacija lahko traja nekaj tednov saj morate po sprožitvi postopka počakati na fizično kuverto/pošto in na vaš mesečni bančni izpisek (v kolikor tega ne vidite v spletni banki). Tudi če vidite transakcijo v spletni banki traja nekaj dni, da se transakcija sprovede v vaši banki.
Kako odpreti PayPal račun brez kreditne kartice (VISA/Mastercard)
Ko izpolnite obrazec za osebne podatke, vam v naslednjem koraku prikaže obrazec za dodajanje kreditne kartice in vi lahko preskočite ta korak tako, da kliknete Go to my account pod gumbom continue.
Plačevanje oz. nakup preko PayPal
Postopek plačevanja je zelo enostaven.
Ko želite kupiti izdelek iz spletne trgovine, ki sprejme PayPal kot način plačila opravite postopek nakupa in proti koncu nakupa (pri koraku plačila – blagajna) vam omogočijo izbiro plačila in ko izberete PayPal vam odprejo PayPal vmesnik, kjer se vpišete z vašimi uporabniškimi podatki PayPal-a in potrdite plačilo. Nato vas vmesnik preusmeri nazaj v spletno trgovino kjer vam omogočijo zaključek nakupa in potrdijo opravljeno transakcijo.
Pošiljanje denarja preko PayPal
Pošiljanje denarja se lahko opravi v različne namene.
Nakupe:
- plačilo opravljenih storitev
- plačilo izdelkov
- plačilo eBay izdelkov
Osebne zadeve:
- darilo
- osebne stvari za preživljanje
- plačilo dolgov
- ostalo
Vse kar je potrebno je izbrati pošiljanje denarja (Send money) in vpisati email naslov računa prejemnika, znesek pošiljanja, ter izbrati s kakšnim namenom pošiljate sredstva. Obrazec vidite na spodnji sliki.
Pri pošiljanju denarja se plača tudi provizijo, vendar lahko izberete ali boste provizijo plačali vi kot pošiljatelj ali pa se provizija odbije prejemniku.
Pošiljatelj in prejemnik prejmeta e-pošto z obvestilom o pošiljanju/prejemu denarja.
Prejem denarja preko PayPal
Za prejemanje denarja na vaš PayPal račun je potrebno posredovati pošiljatelju le vaš e-mail naslov, ki je povezan z vašim PayPal računom. Pošiljatelj bo opravil enak postopek kot v zgoraj omenjenem pošiljanju denarja.
Pošiljatelj in prejemnik prejmeta e-pošto z obvestilom o pošiljanju/prejemu denarja.
Prejem plačil preko PayPal kot spletna trgovina ali ponudnik storitev (Merchant services)
V kolikor želite na vašem spletnem mestu omogočiti nov način plačila (PayPal) si lahko ogledate več opcij:
- gumb za takojšenj nakup enega izdelka ali storitve (Buy Now) – gumb lahko oblikujete po želji
- gumb s PayPal košarico za nakup več izdelkov (Add to cart)
- avtomatična plačila (subscribe)
- košarice zunanjih aplikacij (Third party carts)
- izdelava svojega modula (PayPal API, PayPal HTML)
- orodja za razvijalce
Da bi vgradili API v svojo stran morate ustrezati pogojem. Pogoji za Merchant API integracijo.
PDF datoteka z več informacijami o zgornjih opcijah. Na voljo je tudi orodje za testiranje PayPal integracij.
Dvig denarja s PayPal računa na bančni račun
Dvig denarja lahko opravite na:
- bančni račun (v kolikor imate bančni račun odprt v Združenih državah Amerike – U.S.)
- na vašo VISA kreditno kartico
Prenos na vaš račun traja 2-3 delovne dni in vas stane 2€ za vsak dvig. PayPal ima določen tudi najnižji in najvišji znesek za dvig, vendar se ta razlikuje od tipa računa (verificiran/neverificiran), koliko sredstev imate na računu, tipa računa (osebni/poslovn), itd…
Dvig opravite tako, da v zgornjem meniju izberete Withdraw in nato izberete način dviga (po vsej verjetnosti na kreditno kartico – VISA), nato vpišete znesek in izberete VISA kartico (če jih imate več) in kliknete Nadaljuj (Continue).
PayPal provizije
Nakupovanje:
Kupec ne plača provizije. Prejemnik plača 3,4% + 0,35€ na transakcijo.
Osebni prenosi:
Provizija pri pošiljanju in prejemanju za osebne prenose je 3,4% + 0,35€. Pri visokem mesečnem prometu se provizija lahko zniža do 1,9% + 0,35€.
Provizija konverzije med različnimi valutami pri PayPal-u znaša 2,5% zneska.
Več informacij glede PayPal provizije in lestvica provizij glede na promet.
Na kaj biti pozorni pri plačevanju preko PayPal
V kolikor naročite izdelek in v nekaj dneh (npr 7 dni) ne prejmete nobene informacije o pošiljanju (da so izdelki že na poti) ali ne prejmete izdelka na dom v npr 20 dneh (odvisno od pogojev prodajalca) imate možnost sprožiti zahtevek za povrnitev denarja. Če se zahtevek odpre in vam prodajalec reče da je pozabil in da vam bo poslal… NIKAKOR NE ZAPIRAJTE ZAHTEVKA!!! Zahtevka se ne da ponovno odpreti in tako lahko ostanete brez denarja in brez izdelka, zato raje pustite odprt zahtevek in počakajte na izdelke v kolikor lahko pridejo v doglednem času in ne presežejo 30 dni od dneva plačila.
Reševanje težav pri PayPal – Reklamacije
PayPal konflikte/težave na dokaj korekten način. V kolikor je z izdelkom kaj narobe oz. ni to kar ste naročili, lahko brez težav zahtevate povrnitev denarja, vi pa vrnete izdelek. V kolikor ste naročili storitve in niso opravljene (in je to možno dokazati) vam prav tako vrnejo denar. V kolikor s storitvami niste zadovoljni pa je že nekoliko težje saj potem PayPal osebje presodi ali ste do vrnitve upravičeni ali ne.
V kolikor želite sprožiti vračilo denarja/izdelka v vašem računu najdete Resolution Center, kjer kliknete na Dispute transaction. Prej si seveda raje preberite navodila kako ravnati v tem primeru in kaj lahko pričakujete od PayPal-a, saj se ob reklamaciji najprej pomenite s prodajalcem. To pomeni, da vaš zahtevek najprej dobi prodajalec, od katerega zahtevate povračilo denarja in v kolikor se ne dogovorita o vračilu oz. uspešni rešitvi problema, lahko prijavite prodajalca PayPal-u v nadaljevanju. PayPal nato presodi kdo je do česa upravičen in kdo mora kaj narediti.
Sorry, the comment form is closed at this time.